VÁLTOZÁS! DECEMBERI NYITVATARTÁS
Tisztelt Hallgatók!
A 5/2024. számú Dékáni Utasítás értelmében a Karon szünetel a munkavégzés a 2024. december 27. és 2025. január 3. napja közötti időszakban.
Fent megadott időszakban a Tanulmányi Csoport nem lesz elérhető, ezért a 2024. december 20. 13:30 óra után beérkező e-mailek leghamarabb 2025. január 6. 8:00 óra után kerülnek megválaszolásra.
Megértésüket köszönjük!
Végzős hallgatók figyelmébe!
A szakdolgozatok / diplomamunkák feltöltésével kapcsolatos problémákat, a hibaüzenetet tartalmazó képernyőkép másolatát mellékelve a kollart@mik.pte.hu e-mail címre jelezhetik.
Áldott ünnepeket és sikerekben gazdag új esztendőt kívánunk!
Tanulmányi Csoport
A Tanulmányi Csoport nyitvatartása:
Hétfő-Csütörtök
08:30 – 11:30
13:00-15:00
Péntek
08:30 – 12:00
E-mail: tanulmanyi.csoport@mik.pte.hu
Diákigazolvány, matrica
Ügyintéző
Ninkné Poór Kinga
Telefon: +36 72 503 650 / 23890
email: poor.kinga@mik.pte.hu
Diákigazolvány, matrica
Ügyfélfogadási idő:
hétfőn, kedden, szerdán 8,30 -11,30
csütörtökön 8,30 -11,30 valamint 13,00 – 15,00
pénteken 8,30 - 12,00
Hallgatói pénzügyek
Ügyintéző:
Vándori Márta
T: +36 72 503 650/23653
Hallgatói Pénzügyek B025 iroda
Ügyfélfogadási idő:
Hétfő-Szerda -Csütörtök: 9:00-11:30
Kedd és Péntek: Zárva , előre egyeztetett időpontban van lehetőség ügyintézésre
VÁLTOZÁS! 2020. november 4-én vagy azt követően, a veszélyhelyzet megszűnéséig kiállított, illetve kiállításra kerülő, diákigazolványra való jogosultságról szóló igazolások a kihirdetett veszélyhelyzet megszűnését követő 60 napig érvényesek, a kiállított igazoláson megjelenő érvényességi időtől függetlenül.
Az igazolást csak kinyomtatott formában fogadják el, elektronikus formában (pl. mobilon felmutatva) nem.
Diákigazolvány érvényesítés postai úton is
A PTE Szenátusának 2021. április 15-i döntése értelmében lehetőség nyílik a diákigazolvány postai úton történő érvényesítésére, melynek díja 1500 forint.
A Neptunban a Pénzügyek->Befizetés menüpontban található „Diákigazolvány postai úton történő érvényesítése” tétel kiírása és kiegyenlítése után tudjuk érvényesíteni a PTE Műszaki és Informatikai Kar címére beküldött diákigazolványt. (7624 Pécs, Boszorkány út. 2.)
Amennyiben értesítést kapott róla, hogy a Karra megérkezett a diákigazolványa, akkor szintén élhet a postai kiküldés lehetőségével. Kérjük, a fent említett tétel kiírása és kiegyenlítése után jelezze felénk a poor.kinga@mik.pte.hu címen, hogy kéri a diákigazolvány kipostázását.
Vezetőség
Kukai Annamária Tanulmányi csoportvezető mb. tanulmányi csoportvezető
- hétfő, szerda: 13:00-15:00
- kedd, csütörtök, péntek: 9:00-11:30
- Felvételi és tanulmányi ügyekkel kapcsolatos tájékoztatás
- Oktatásszervezési kérdések
- Tanulmányi Bizottság, Pályázati és Ösztöndíj Bizottság – adminisztráció
- Záróvizsga, diplomaosztó hallgatói felülete
Munkatársak
Bagdánné Juhász Ágnes Tanulmányi ügyintéző
- Szakok: Gépészmérnöki BSc és MSc, Ipari termék-és formatervezői BSc, Műszaki FOKSZ, Vendéghallgatói-, és részismereti képzés
- Beiratkozás
- Tanulmányi ügyek, kapcsolattartás hallgatókkal
- Igazolások kiállítása
- Záróvizsgával kapcsolatos ügyintézés
- Oklevél kiállítás
Horváth Henriett Tanulmányi ügyintéző
- Szakok: Belsőépítész tervezőművész MA, Építészmérnöki BSc, Építész (osztatlan), Építőművész MA, Építőművészet BA, Településmérnöki MSc
- Beiratkozás
- Tanulmányi ügyek, kapcsolattartás hallgatókkal
- Igazolások kiállítása
- Záróvizsgával kapcsolatos ügyintézés
- Oklevél kiállítás
Kollár Tibor Kari tanulmányi rendszer koordinátor
- TR rendszer üzemeltetése, paraméterezése
- Statisztikák, kimutatások készítése
- Tantervek adminisztrációja
Martonné Gyurász Zsuzsanna Tanulmányi ügyintéző
- Magyar és nemzetközi Doktorandusz hallgatók tanulmányi ügyeinek intézése
- Beiratkozás
- Tanulmányi ügyek, kapcsolattartás hallgatókkal
- Igazolások kiállítása
- PTE MIK mentorklub adminisztratív koordinálása
- Adatszolgáltatás, kapcsolattartás az egyetemi doktori bizottságokkal, kari szervezeti egységekkel
- Komplex vizsga előkészítés
Plávics Márta Tanulmányi ügyintéző
- Szakok: Mérnökinformatikus Bsc és Msc
- Beiratkozás
- Tanulmányi ügyek, kapcsolattartás hallgatókkal
- Igazolások kiállítása
- Záróvizsgával kapcsolatos ügyintézés
- Oklevél kiállítás
Sipos-Zsilics Beáta Tanulmányi ügyintéző
- Oklevél másodlat és oklevélmelléklet kiállítás
- Hallgatói kérvények kezelése
- Tanulmányi ügyek, kapcsolattartás hallgatókkal
- Igazolások kiállítása
Vándori Márta Tanulmányi ügyintéző
Telefon:
+36 72 503 650 / 23653, 63031
Iroda:
Boszorkány út 2. B025
Angol nyelvű képzésen résztvevő hallgatókkal foglalkozunk!
- Nemzetközi hallgatók tanulmányi ügyeinek intézése
- Hallgatói pénzügyek (magyar- és angolnyelvű képzésen is
- Tanulmányi ügyek, kapcsolattartás hallgatókkal
- Igazolások kiállítása
- Záróvizsgával kapcsolatos ügyintézés
- Oklevél kiállítás
Varga Éva Mária Tanulmányi ügyintéző
- Szakok: Környezetmérnöki BSc, Villamosmérnöki BSc, szakmérnöki képzések
- Beiratkozás
- Tanulmányi ügyek, kapcsolattartás hallgatókkal
- Igazolások kiállítása
- Záróvizsgával kapcsolatos ügyintézés
- Oklevél kiállítás
Várszegi Péter Kari tanulmányi rendszer munkatárs
- Órarend készítés és ezzel kapcsolatos feladatok ellátása
- Teremfoglaló rendszer adminisztrálása
- Neptun adminisztráció
Zidaricsné Herczeg Zita Tanulmányi ügyintéző
- Szakok: Építőmérnöki BSc, Építész MSc, Szerkezet-építőmérnöki MSc
- Beiratkozás
- Tanulmányi ügyek, kapcsolattartás hallgatókkal
- Igazolások kiállítása
- Záróvizsgával kapcsolatos ügyintézés
- Oklevél kiállítás
Zimmermann Katalin Tanulmányi ügyintéző
Telefon:
+36 72 503 650 / 23661, 63044
Iroda:
Boszorkány út 2. B025
Angol nyelvű képzésen résztvevő hallgatókkal foglalkozunk!
- Nemzetközi hallgatók tanulmányi ügyeinek intézése
- Tanulmányi ügyek, kapcsolattartás hallgatókkal
- Igazolások kiállítása
- Záróvizsgával kapcsolatos ügyintézés
- Oklevél kiállítás